środa, 15 sierpnia 2012

Prolog

Nazywam się Clear Johnson, mam 17 lat i obecnie jestem w Londynie. Wyobrażacie sobie jak to jest mieć ciągle kłócących się rodziców ? Ja sobie tego nie musiałam wyobrażać...
Rok temu moi rodzice się rozwiedli. Pamiętam dzień, kiedy się kłócili. Pamiętam to, jakby to było wczoraj.

-Jak mogłeś mnie zdradzać przez tyle czasu !
-To dlatego, że ty zachowywałaś się jak idiotka ! Ciągle zajmowałaś się Braianem ! Tylko on sie dla ciebie liczy ! -Słyszałam to. Mimo tego, że byłam na górze u siebie, słyszałam to... Mój ojciec wymyślił kłótnię o mojego brata...
-To nasz syn ! On ma dopiero 6 lat ! Jak możesz tak mówić !
-Nie chce mi się z tobą rozmawiać... Ty jesteś po prostu na to za głupia !
-Wyjdź stąd ! Wyjdź ! Zabieraj rzeczy i wynoś się do tej swojej dziwki !
-Nie masz prawa tak o niej mówić ! -Trzask. Głośny trzask drzwi, który nie pozwolił mi dalej siedzieć na górze. Kiedy zeszłam na dół, zobaczyłam moją mamę siedzącą na podłodze.
-Mamo...-Podeszłam do niej.
-To.. to koniec. Twój ojciec nas zostawił. -Powiedziała z płaczem. Tak bardzo było mi jej żal. Kocham ją, Kochałam wtedy też mojego ojca, mimo tego co zrobił ! Nie odzywając się do niej, po prostu ją przytuliłam.

No więc, znacie już moją historię.. Tak też znalazłam się w Londynie, u mojego ojca. Przyjechałam do niego na wakacje. Uważa mnie za zbuntowaną. Może dlatego, że nie rozmawiał ze mną przez te kilka miesięcy ? Nie dzwonił, nie pisał... Nic ! Tak, znienawidziłam go.. Ale na te wakacje przyjechałam tutaj tylko dla mojego brata. Tylko...

------------------

Mam nadzieję, że podoba Wam się prolog :) Jeśli chcecie być informowanym o nowym rozdziale na Twitterze, piszcie swój nick pod tym postem :) xx

6 komentarzy:

  1. Cudoooo.. Zapowiada się ciekawie ^^ Jak będziesz mieć chwilkę to zajrzyj :) http://beautifulstoryofonedirection.blogspot.com/ xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię to! prolog , jest na prawdę interesujący! informuj mnie! @StrongForDemz

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawaj ten rozdział no! xD @legal_smile Emocje przed tym rozdziałem jak przed zakończeniem olimpiady :D hahaha

    OdpowiedzUsuń

Liczba wyświetleń